Merhaba
kızım 41 günlük. Hamile olduğumdan beri hep sağlıkla ve mutlu bir insan olmasını diledim.
Doğumdan sonra gaz sancılarımız başladı ve henüz çaresini bulamadık. Müdahalesiz gazını yapamıyor. O yüzden sürekli ağlıyor. Ağladıkça emiyor, emdikçe gaz oluyor. Kısır bir döngü.
Ağlamadan en fazla 10 dakika oyalayabiliyorum..
Dışarı çıkıyoruz, hastane vs. büyükten küçüğe tüm bebekler mışıl mışıl uyurken benimki ağlıyor.
Nedne böyle ? Mutsuz mu? Sancısı mı yoksa onu böyle yapıyor? Düzelecek mi,
bende bebeğimle güzel zaman geçirmek istiyorum. Gerçekten bunalıma gireceğim artık yemekten içmekten kesildim.