Gokcelgin Ruya_Hayal hayatımda gördügüm en berbat mamalardan biri 1 kutu alıp denemiştim içerigini öğrendikten sonra çöpe döktüm hipp deneye bilirsin 😇
Gamzeli03 SeliminannesiSeliminannesi09 cnm suyu kaynatıp soğutuyorum hatta bir termusa sıcakken dolduruyorum biraz da soğutulmuş ayırıyorum iliklaştirip kaç ölçek yapacak isem önce su sonra mama koyuyorum Bebelac da salladığım da parçalı oluyor Aptamil köpük köpük oluyor similac da hiç böyle bir sorun yaşamadım zaten Aptamil köpürdü için gaz yapıyor similac gerçekten güzel süt gibi oluyor salladığım zaman da bile köpürmüyor
1prenses1prens Ruya_Hayal minnoslar gercekten farkli benim kizimda hero baby devam sutunu sevmisti evolvia sma aptamil denedim yok bebevita da denedim onuda sevmedi
Sakura-chan Ruya_Hayal mamalar arasında en kalitelisi baby goat fiyatıda uygun . Ebebekte var deneyebilirsiniz
Esdoel Ruya_Hayal ben kullandım 6 aya kadar sonra bıraktı oğlum ilan ona bile 5 lira zam yapmışlar ben 35 alıyordum 3 ay once
Esdoel SeliminannesiSeliminannesi09 oğlum istemedi 6 ayından beri sadece ek gıda alıyor sadece onu değil diğer mamaları da icmedi
Prensannesi43 Bnde 4 aydır bebevita kullnyrm diger mamalrı icmedi hepsni denedm gaytte memnunm bi sıknti yok smdlk
Esdoel SeliminannesiSeliminannesi09 anne sütünü 3 ayında bıraktı 6 ayından beri sadece ek gıda alıyor gece sulu pirinç unu veriyorum sadece doktora danıştım almıyorsa yapacak bir şey yok dedi gelişimi iyi olduğu için
SeliminannesiSeliminannesi09 Esdoel iyiymiş canım rabbim can sağlığı versin eskiden annelerimiz de sütü olmayınca öyle yapıyormuş şimdi biz çok takıntılı nesilleriz
Esdoel SeliminannesiSeliminannesi09 kesinlikle öyle bizim zamanimizda belki mama vardı ama annelerimizin zamanında yoktu bende öyle takıntılı biri değilim çok şükür birde 2. Çocuk olunca tecrübeli oluyorsun
SeliminannesiSeliminannesi09 Esdoel kaç aylıktı gülüm neler veriyosun bide bende vermek istiyorum da 6 aylik
Esdoel SeliminannesiSeliminannesi09 püre ve çorba verdim 8 aya kadar sebze meyve püresi pirinç pilavı aslında biz ne yersek çoğu zaman onu verdim hele şuan tamamen bize ne yersek onu yiyor patlıcan nohut fasulye hariç
Damla5 Ruya_Hayal ben kullanıyorum doğduğundan beri 2 aylık olduk ve hiçbir sorun olmadı aptamil vs kullandım kabızlık yaptı ve şeker olduğu için vermek istemedim bebivitayi severek içiyor yine de siz bilirsiniz tabiki
Sudeuzum00 Ruya_Hayal benim bebeğimde diğer mamaları içmedi ve kabızlık yaptı . Ha bide maddi sıkıntı olunca bebivita denedik ve severek içiyor hiç bir şekilde kabızlık yapmadı cok güzel de doyuyor severek içiyor 😊