Kızlar sütüm le bebeğim doymuyor bende takviye mama başladım Aptamil aldım beğenip ağzına sürmedi Bebelac aldım kustu sürekli mamayı Sma aldım kabız oldu sonunda bimdeki mamayı gördüm Bebivita severek içiyor kabız da olmadi ama aklıma takıldı Bebivita mama kullanan oldu mu içinizde🤔🤔 ha bide önere bileceğiniz mama var mı 🤔🤔