Canparcam_ Seherronya Heee anladım Kuzum 🤗 Virüs gündüz kış uykusuna yatacak sanırım, akşamda malum acikip millete bulaşmasın diye yasak geldi 🙋 Çözdüm ben bu işi yhaa 👌
SultanAnne Seherronya tedbir gibi tedbir😂😂 gececilere vurdu biz zaten evimizde barkımızda çocuklarımızın başında😂😂 bende ilk 10:00 20:00 arası sanmıştım ama çünkü sonrasına ihtimal vermemiştim ama 2kez dikkatli okuyunca gereksiz gerçeğe ikna oldum😂
Seherronya SultanAnne ama gerçekten şok oldum bunlar bence milletle dalga geçiyolar başka hiç bir açıklaması olamaz 🙄😂
Angars Seherronya zaten bu yuzden kimse bisey anlamadiki yasaklardan ,😄😄😄 onlem aldikmi aldik olacak adı 🙄