SeliminannesiSeliminannesi09 ozaman bence bekleyin takip edin hic telas etmeyin. Oynayin kendisi ile. Hareketlerini takip edin. Eskisi gibiyse ozaman dert edecek birsey yoktur insallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Benim oglumda cok düstü hep takip ettim hastaneyle ugrasmakta yoruyor insani.. ama tabi bir durum fark ederseniz hemen gidin!