Deletedmom299 SeliminannesiSeliminannesi09 o kadar iyi anlıyorum ki seni bana da diyolar ama iste anne olduğumuzdan içimiz rahat etmiyor 😔
Ayseygmr SeliminannesiSeliminannesi09 onu bilmiyorum canim ama peynirimsi kusma normal tüm bebekler oyle kusuyor kizim 6 aylik halen öyle kusuyor bazen fiskirark kusuyor normal yani siz gozlemleyin bisey olmaz Allahın izniyle cok evham yapmayin rhaat olun içinizi rhaat tutun
SeliminannesiSeliminannesi09 Bacılar fışkırır tarzda mi yoksa normal kusmada bir sıkıntı var demek mi
TinkyWinky SeliminannesiSeliminannesi09 bebeğinizi 2 saat gözlemleyin fışkırır tarzda ağız dolusu kusarsa uykuya meyillilik artarsa gözlerde kayma olursa hemen acile başvurun.Kısacası bebeğinizin normal davranışları dışında size anormal gelen bir durum olduğunda 🙏kötü bişey yoktur umarım
SeliminannesiSeliminannesi09 TinkyWinky yok kuzum fışkırır tarzda kusmadı sadcee emzirdim bebeyatmaza koydum eğildiği için mi kustu normal şekilde kustu kayma fln yok
SeliminannesiSeliminannesi09 TinkyWinky 7 buçuk da oldu olay şuan uykuya yattı kaldıriyim mi olay olduktan bi yarım saat sonra uyudu sonra bide şimdi uyudu
Brna-34 SeliminannesiSeliminannesi09 dün sabahta benim kızım yataktan düştü.Babasiyla yatiordu yatakta nasil olduysa düşmüş gözünün kenarı kizardi şişti buz koyduk şükür ki morarmadı düştükten sonra 1 saat uyutmadım takip ettim aksi bi durumu var mi die cok şükür bişey olmadı Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah.Çok geçmiş olsun
SeliminannesiSeliminannesi09 Brna-34 âmin kuzum ben buz fln koymadım doktor buz koymayın demişti arkadaşıma yataktan düşmüştü oda ama benimki yataktan düşmedi çok geçmiş olsun bebeğinize gülüm benimki dikilmeye çalışıyordu yan tarafına doğru düştü
Humi SeliminannesiSeliminannesi09 peynirimsi kustuysa gayet normal bir durum. Fiskirarak yada cok fazla kusarsa sikinti. Bebek bu gerxekten duserek buyuyece yinede takipte kalmakta fayda var.
SeliminannesiSeliminannesi09 Humi ay valla gülüm benim yüzümden oldu gibi bebegim çok hareketli anlayamadım istemezdim ama oldu bi anda kendini yere şey yaptı anlı da kızardı biraz oyuzden korktum allahtan hali vardı
Dilekmh SeliminannesiSeliminannesi09 beniöde kızım düştü hem kustu hemde burnunu vurduğu için kanadı öldüm öldüm dirildim. Hemen hastaneye götürdüm tomografi falan çekildi çok şükür bişey çıkmadı. Götürmeseydim içim içimi yerdi
SeliminannesiSeliminannesi09 Dilekmh çok geçmiş olsun tomografi çekmiyorlar kolay kolay şimdi bende Bisi yok kanma fln
Shira2 SeliminannesiSeliminannesi09 cocugu takip edin. Alin üstüne düstüyse cok kötü degil. Arka üstü düsmesi daha tehlikeli. Takip edin cocugunuzu. Benim oglumda cok düstü, hep takip ettim. Ama kusmasindan dolayi iciniz rahat etmiyecekse mutlaka bir baktirin..
SeliminannesiSeliminannesi09 Shira2 yok kuzum suanlik bir durum gayet normal anormal bir kusma değildi
Ege35 SeliminannesiSeliminannesi09 peynirimsi kusması sindirilmiş anlamında canım düşmesiyle alakası yok. Ama sen yine de çok sert düştüyse bir doktora götür için rahat etsin.
SeliminannesiSeliminannesi09 Ege35 kuzum çok sert düşmedi herhalde ya o şeyle şuanda sert mi düştü bilmiyorum ama sert düşse çok ağlar