dehsetulvahset Gulfem07 Kuzum benimki de gorsen dumduz ve ben.bunu cok gec farkettim cok cnm skliyo peki sen.duzelmesi icin ne yaptin
Gulfem07 dehsetulvahset hiç canını sıkma inan bilmediğimiz için oluyor ilk çocuk böyle bir şey.Buyudukce kafatası genişliyor ve düzeliyor sen yine de yanlarına çevirmeye çalış ben cevirdim ama sadece gündüz uykularında.
dehsetulvahset Gulfem07 aynen canm benim ilk cocuk bilemedim insallah duzelir dedign gibi yapiyorum yastik da alsam mi faydasi olur mu acaba ozel yastıkları varmis ya bunlarin
Ayonuz minik_koalam benimki 11 buçuk aylık düzeldi tabi şuanda ama benimkide hep aynı yöne yatıyordu geceleri ne yapsam da yine. Öyle yatıyordu bende gündüz hep öyle yatırdım şimdi gayet güzel kafası
minik_koalam Ayonuz ay inşaallah bizimki de düzelir. Yani yastık falan almadınız mı onun için. Sadece yüzü koyun mu yaptırdınız. Bide geceleri nasıl yatırdınız
Ayonuz minik_koalam Aynen gündüzleri hep yüzüstü yatırdım gecede ne kadar dikkat etsemde hep sağına yattı ben kullanmadım
minik_koalam Ennnna91 sağa sola yatırmaya çalıştım, yastık da aldık onun için ama yastığını pek kullanmadı. Sizinkinde de sorun mu var bide kaç aylık
Ennnna91 minik_koalam 5 aylık, kafasının arkası düzleşti. Bende son 15 gündür gündüzleri yüz üstü yatıyorum. Geceleri sağ sol yatırıyorum inşallah düzelir
minik_koalam Ennnna91 öyle yapmaya devam edin Allah ın izniyle düzelicek, stres yapmayın, ben o zamanlar çok stres yaptım ama çok şükür şuan kafası gayet düzeldi
minik_koalam C-Efe böyle devam edin inşaallah düzelicek, 1 yaşından sonra belli oluyor zaten düzeldiği
minik_koalam Husnahatun sağa sola yatırmaya çalışın, sırt üstü yatırmamaya çalışın inşaallah düzelicek