minik_koalam bizim de hemen hemen aynıydı sanırsam veya biraz daha küçüktü tam hatırlamıyorum ama evet düzenli kullanınca geçiyor merak etmeyin valla 2 3 ay kullandım sanırım siz kullanın zaten fark edeceksiniz. Ama ilk başlarda zor olabilir bebekler istemiyor bazen ama siz kararlı olun o uyuduğun da oyun oynarken her yatış pozisyonunda koymaya gayret edin👍🏼🙏🏼 İlerleyen zamanda da güzel haberlerini bekliyoruz inşallah ☺️