spynrc Ravzayucel aynı gün doğum yapmışız benim de 16 oldu ve ayaktayken özellikle dikişler ağrıyor benim de iç dış dikişler vardı galiba hala da düşmedi bacaklarımı çok açıp kontrol de edemiyorum ama kanama yok acaba böyle ağrıması ve hala düşmemesi normal midir ki
Ravzayucel spynrc dikislerin dusmesi 1ayi buldu diyenler var ama agri flan olmadi diyolar benimde cok agrim var oturmakta yurumekte zorlaniyorm bazen iyi oluyorm duzeldm diyorm sonra yine ayni bolca yatip dinlenmek gerekiyo ama bebekle imkansiz 🤷♀️
iki_prens_annesi Ravzayucel yok cnm dikisin oldugu gibi ewinde olursn bn dewlete gttim tabi bekledildim hep snra diktiler ewe yolladi bni biraz dikkt ettim sukur bi sorunum cikmadi
iki_prens_annesi Ravzayucel vala 3 sene oldu geceli suan 2. Oglum oldu 8 ay oldu oda sezeryanli sukur 😂😂😂
iki_prens_annesi Ravzayucel atlatirsn cnm korkma guclu kadiniz biz kolay mi bi can getirdk dunyaya 😍😆😎
minibiranne Ravzayucel canım ben kabız olamayayım diye ilaç vermişti doktor şurup onu içiyordum zorlama olmasın diye