Doğum yapalı olmuş baya .dikişler genelde ilk haftalarda daha kolay açılıyor sanrm. Benim 5 gün sonra açıldı. Yani ben o zaman farkettim. Belik de 3.gün falan açıldı. Enfeksıyon kapmştı. 1 hafta hastanede yattım.sonra belden uyuşturup bdaha diktiler. Ama sizin baya olmuş zannetmiyorum ama ihmal etmeyin gösterim içiniz rahat etsin.