Senizberkan tutacak Allah’ın izniyle hiç stres yapma sen bıkmadan usanmadan ağzına tutturmaya çalış biraz gecince istemesen de tutacak benimki 20 gün sonra tutmaya başladı doğumdan sonra e şimdi tutuyor süt yok anlayacagn bi dert bitiyor diğeri başlıyor allah yardımcımız olsun inşallah