Bi tutup bi bırakıyorsa henüz daha emmeyi tam öğrenemediğindendir. Çok küçük daha, bizde aynı problemi yaşadık silikon uçla emzirdim sağıp biberonla da verdim hatta mama da verdim. Stres yapmayın rahat olun bebeğinizi de rahat edeceği bir pozisyonda tutun zorlamadan deneyin olmasa da strese girmeyin çünkü ne kadar küçük de olsa etkileniyo stresinizden o yüzden sakinleşerek deneyin. Bir de ten teması yapın sürekli havalar soğudu ama oda ısısını ayarlayıp çıplak teninize temas etmesini sağlayın kokunuza iyice alışsın emer o zaman