Aysays0 o şekilde kimse yazmaz. Kızlık zarına bakmayı bile reddediyor doktorlar. Bizzat yaşadım. Normal muayene olarak geçerler sisteme . Ben kızlık zarıma baktıracağımda doktor kızdı ne münasebet falan diye . Eşimide içeri bile almadı. Kimseye açıklama yapmak zorunda değilim vs dedi.
halbuki eşimle kızlık zarı kontrolü için gitmemiştik. İlk ilişkiye girdiğimde kanamam 1 hafta devam etti korktuk kontrole gittik. Sonrasında doktora izah edince güzelce baktı sorunu anlattı normal olduğunu söyledi . Gelmişken rahmine de bakalım bari dedi falan filan. Yani bu konular hassas şeyler asla yazmazlar sisteme