Aysays0 öyle bir muayene kodu yok diye biliyorum. Vajende genel rahatsızlık ağrı vs tipik şeyler giriyorlar. Arkadaşınız ağrısı oldugunu söyleyip gitsin o arada da sormak istediklerini sorsun muayene de söylerler zaten. Özellikle bunun için geldim demedigi sürece bence not falan da düşmezler. Bir dönem hastanede staj yaptım ama hiç öyle bir kod görmedim