Aysc [silindi] şu anda normal bir aydır ara ara koyuyordum😃 benimki 8 aylık olacak daha yeni keşfetti
[silindi] Aysc anladım canım bende bekleyeyim bakalım inşallah yurutecle ne yapıldığını anlatabilirim ona 😂😂
TugbaNil [silindi] şimdi onu araştırıyorum yurutec için en sağlıklı dönem ne zaman diye. heveslendirdiniz beni🤣
Aysc [silindi] 😂🤣 annesi biz İstediğimiz kadar anlatalım, onlar kendileri keşfetmedikçe olmuyor 💕 tabii yine de iletişim kurmak bebişler ile konuşmak çok önemli.
Jeida Bizimki 5 aylıktı kucağımdan yere kayıyordu, inmek istiyordu. Yürüteç aldık, hemen yürümeye başladı. Şuan 6ay 16 günlük, hızlı gonzalez bütün evi turluyor. Prizlere dadandı :)
Gizemabc [silindi] Bebeğin fiziksel hazırbulunuşluluğu önemli. Vaktinden önce yürüteç almış olabilirsiniz. Kızım7 aylıktı. Tutunup kalkıyordu, rahatça oturuyordu. Darda kaldığımda koyarım diye aldım. Amaç yürmeyi öğrenmesi olmamalı bence. İlk gün pek hareket ettirmedi sonsra sonra kullandı. Yürüteciniz kaba, ağırsa ondan da yürümez
zeynominiik mom093 kız benimki de 6 aylık olcak haftaya ama biz geri geri gidiyoruz 😄 kilolu benimki ondan ileri gitmeye üşeniyor heralde, maşallah size bizim daha ilerlemeye niyetimiz yok 😄
Sevgilimmm [silindi] aynen öyle nasıl öğrenecek diyorum hiç bir gelişme yok hafif hafif geri gidiyor ama bilemedim yerde de surunmuyor😂