Mnkturta biryavuzkusu klasik sütyenler aşırı rahatsız etti ama atlet giyerken de göğüs pedi koyuyorum ucu belli olmuyor 👍🏻
Mnkturta Gurbettebianne Bez de rahat atletten bi farkı olmadığı için atlet tercih ediyorum ama sütyensiz şekli bozulur diye tereddüt etmiyo değilim
Mnkturta Annesininprensesi hamilelikte başladım ben baskı yaptığı için son aylarda.. 3 aydır da emzirme atletine tranfer olduk 😂😂
Annesininprensesi Mnkturta çok rahat ama 😂 hatta ben kilit yerini bile açmıyorum dirsk çıkarıp emziriyorum😂
Mnkturta Busrasbaby bez olanlardan bi farkı yok bence atletin o yüzden atlet tercih ediyorum ama her daim göğüs pedi takıyorum atlet ıslanmıyor ucu da gözükmüyor 👍🏻🤗
zeyzeyinannesi Okadar para verip süwen den aldım hemde iki tane ama hergün küfür ediyorum bedeni doğru vermediler yada kalıbı bozuk bilmiyorum eski sütyenlerim bile daha rahat
Elifnur Mnkturta işte h&m gayet iyi o konuda katlanıyor hatta makineye yıkama topu olmadan da atabiliyorsun hiç bozulma yok çünkü bozulacak destek yok içinde
Birgecan Pentiden almıştım aynı zamanda toparlayıcı olarak da geçiyor süngerli çok rahat açılıp kapanıyor çok memnunum👍