Mnkturta Kızlar emzirme sütyeni kullanıp rahat emziren var mı? Emzirme atletiyle en rahat ediyorum sutyenle hiç rahat edemedim ama takmak da istiyorum şekli bozulur mu zaten bozuldu gerçi 😂😂
Tubidy Mnkturta ben 👆🏻Çokta memnunum ama ilk bir ay bende ikizlere özgürlük verdim 😂 babymalldan balensiz süngerli aldım ucunuda belli etmiyor 🙈
Elifnur Mnkturta h&m in emzirme sütyenleri de atletleri de harika. Sütyenler bozulmuyor içi dolgulu değil sadece kaplı,ince sünger
Mnkturta Tubidy Göğüs pedi kullandığım için ucu çok da belli olmuyor ama sütyen takmamaya alışınca da zor 😁😁😎
Mnkturta Elifnur Bakıcam inşallah canım bildiğimiz sütyenin emzirme aparatlı hali emzirmek istediğimde katlanıyor ve emzirirken rahatsız ediyor. Bez olanlarında atletten farkı yok diye atlet kullanıyorum
biryavuzkusu Mnkturta bende aldım süngerliler rahat açılmıyor. Bende evde süngersizlerden takıyorum. Dışarı giderkende ya göğüs pedi koyuyorum ucu belli olmasın diye yada süngerli emzirme sütyeni aldım onu giyiyorum. Zor açılıyor yine ama dışarda isare ediyor 😂
Mnkturta biryavuzkusu klasik sütyenler aşırı rahatsız etti ama atlet giyerken de göğüs pedi koyuyorum ucu belli olmuyor 👍🏻
biryavuzkusu Alyaaaliya bu arada yanlış yazmışım süngerli emzirme atleti aldım insgramdaki o sayfadan ama sütyenlerde var o sayfada
Gurbettebianne Mnkturta bende hep kullandım hem sünger hem bez çok çok rahat ettim tabiki 😊 ama bez daha kolay açılıp kıvrıldıgı için genelde bez tercih ettim
Mnkturta Gurbettebianne Bez de rahat atletten bi farkı olmadığı için atlet tercih ediyorum ama sütyensiz şekli bozulur diye tereddüt etmiyo değilim
Annesininprensesi Mnkturta aynen katılıyorum bende 5 ay olacak nerdeyse takmıyorum hep emzirme atleti😂 bugün aynada bakıyorum diyorum acaba sarkarlar mı 😂😂
Mnkturta Annesininprensesi hamilelikte başladım ben baskı yaptığı için son aylarda.. 3 aydır da emzirme atletine tranfer olduk 😂😂
Busrasbaby Ben emzirme sütyeni kullanıyorum, süngersiz düz bez olanlardan. Çok çok rahat ediyorum, tabi içine göğüs pedi koyarak kullanıyorum bu durumda uçlarıda belli etmiyor ☺️ Valla ikizlere özgürlük nasıl veriyorsunuz, özgür bırakınca sütler akıyor daha berbat oluyor 😱
Mnkturta Busrasbaby bez olanlardan bi farkı yok bence atletin o yüzden atlet tercih ediyorum ama her daim göğüs pedi takıyorum atlet ıslanmıyor ucu da gözükmüyor 👍🏻🤗
Elifnur Mnkturta işte h&m gayet iyi o konuda katlanıyor hatta makineye yıkama topu olmadan da atabiliyorsun hiç bozulma yok çünkü bozulacak destek yok içinde