3children1mom TiniminiKayra Ben ikinci kızımı 3 ay olana kadar uyuttum beşik alamamıştık bir sorun olmadı şimdi 3 numara var onun da beşiği yok 1 ay 4 günlüğüz 🤷🏻♀️
Meva_ TiniminiKayra bir arkadaşın çocuğunda alışkanlık yapmış 2 yaşını geçmiş hala poşette uyuyormuş. Belden aşağısı dışarda sallaniyr diyordu
Esila15 TiniminiKayra benim de kızım 2 ay 3 günlük. Bi süre sadece pusette uyudu doktora sorduğumda uyusun bakalım bi sorun olmaz dedi
Mco TiniminiKayra pusette rahat uyuyor ama yinede bende endişelendiğim için daldığı gibi yatağına alıyorum en fazla 10 dakika duruyordur pusette.