TiniminiKayra 4 bucuk aya kadar sadece pusette sağ sol ileri geri koridorda arabayı sürerek hatta bazen koşa koşa sürerek uyuttum. Uyuturken cok yorulurdum aynı zamanda benim de hep aklıma takılıyordu acaba zararı var mı gelişimine diye. Simdi 5 aylık oldu yani 2 haftadır puset reddi başladı 😂 hiç bir şekilde uyumuyor ayakta istemiyor ama mecbur ağlaya ağlaya ayakta sallayarak uyutuyorum. Keşke puseti reddetmeseymiş valla sallamaktan bin kat daha kolaymış 😢