Durisko20 merhaba, bende de geçin hafta boğazda yanma, biraz ateş ile başladı. Koku gidince korona oldum kesin dedim. Evet pozitifiz eşimle. Ben emziriyorum ilaçları içmedim.Ayakta atlatıyorum . Mandalina,kekik suyu, kekik yağı vs içiyorum. Ağrılarım bitti 10. Günüm bugün. Siz emziriyor musunuz ilaç kullanıyorsunuz ya ondan sordum. Fırsatınız olursa dinlenin bol bol.eşim ilaçları içmeden daha iyiydi ilaçlarla biraz daha hassaslaştı bilmiyorum valla içmek mü iyi içmemek mi insanın kafası karışıyor. Çok geçmiş olsun