Meleknurbozkurt ilk 3 gün zor oluyo 7 aylıktık olduğumuz da dönmesin dedi doktor emeklemesin dedi kuzum zaten acıdan kendisi hiç dönmedi bizim 2 testis de inmemişti sünetle birlikte yaparsak çok ağır olur canı aşırı yanar dedi sünneti yapmadı o yüzden 4 kesik vardı toplam iki kasık bölgesinde 2 testisler de ilk 3 gün bez bağlama dedi o çok zorladı beni sürekli altını temiz tutup krem sürdüm Gece 10. 15. Dk ya bir altını temizledim hiç uyumadan dışkı kesinlikle değmemesi gerekiyor çok dikkat ettim , doktor çok iyi bakmışsın dedi 1 hafta sonra kontrolünde kasıktaki dikişleri aldı bile testislerdeki kendisi düştü Şuan 14 aylığız bir sıkıntımız yok çok şükür şimdi ağostos gibi tekrar bir kontrole gelcez Edirne’den 🌸 sizede çok geçmiş olsun şimdiden hiç korkmayın geçiyo bir şekilde bebekler çok dayanıklı maşsllah sadece narkozdan uyanması çok zor kendine gelmesi