Pares Normalde benden asla ayrılmayan bi oğlum vardı yabancılarla(doktorlarla) durunca korkmuş biraz anladığım kadarıyla birazda anestezi etkilemiş ama onun dışında çok iyidi. Eve geldik koltukların tepesinde zıplamaya başlamıştı biz ne kadar dikkat etsekte yerinde durmuyordu. Yemesinde sıkıntı olmadı ama sadece 3-4 gün uykusundan sıçrayarak kalktı, anestezi uzmanıyla görüştük hani nasıl geçti bayıltmadan mı serum iğnesi takıldı neden bu çocuk sıçrıyor diye. Direk narkoz veriyorlarmış zaten ondan sonra damar yolu vs bulunuyormuş. Anladığımız kadarıyla korkmuş biraz o kadar 😊