@mada mutlaka yaptırmalısınız markası değişkenlik gösterebilir benim yaptırdığım 2 dozdu 1 dozu 300 civarıydı hem sağlık için değer hem de bu parayı hastaneye vermekten iyidir, araştırdığımda aşı yapılmazsa 5 yaşına kadar en az 1 defa yakalancağının net olduğu yazıyordu, aşısız bebeğin virüse yakalanmama durumu yokmuş diye okudum