mada 3 ve 5. Aylarda yapılıyormuş sanırım . Yaptırdınız mi? Aşının fiyatı ne kadar yaptırıp yaptırmamakta çok kararsız kaldım
Gizemabc mada maddi gücünüz varsa kesinlikle yaptırın. Biz yaptırdık. 300 lira civarındaydı doz başı. Yakın çevremden 4 bebek rota virüsü kapıp hastanede yattı. Çok yıpratıcı bir süreç. Alttan ğstten çıkarıyorlarmış. Süzüldüler hep. Hele şimdi pandemi var, hastanelere hiç girilmez
Gizemela mada bizde yaptırdık ilk dozda normaldi 2.dozda biraz huysuzlandı 1gün sürdü oda imkanınız varsa yaptırın
Umudayolculuk mada iki ve üç doz olan iki ayrı ilacı var. İkisininde dozları toplam 600küsür yapıyo. İki doz olandan yaptırdım çok şükür bi sıkıntı olmadı. Bence yaptırmalısınız. Hele ki şu pandemi sürecinde Allah korusun hastanelik olmamak için
mathematician VDL-61 Ben de dün akşam ilk dozu evde kendim yaptım. 311 tl ye satın aldım. Verirken ağzından biraz dışarı aktı yani salyasıyla karışık geldi ağzından. Sizler sağlık ocağında mı yaptırdınız? Dışarı akma durumu oldu mu? Yani yine alacağını almıştır diye düşünüyorum ama bir yandan da içim rahat değil :(
katmerliana mathematician sağlık ocağında yaptırmak daha garanti evde olunca bahsettiğiniz şekilde akma çıkartma durumları oluyor hemşire ağzına cikaramayacagi şekilde akıtıyor ve belli bir süre yatar vaziyette tutuyor ebenizi arayıp danışın isterseniz 2. Dozu orda yaptırın içinizde şüphe olmasın
CansuveCan mathematician canlı bir virüs olduğu için alacağını almıştır canım. Ben sağlık ocağında yaptırdım ama burada bir arkadaş yazmıştı o biraz kusmuş boşuna mı gitti ilaç diye yazmıştı hatta ama sağlık ocağındaki hemşire ağız dolusu çıkartmadıysa bir şey olmaz demiş
cottoncandy mathematician mathematician ben ebeye sormuştum bu konuyu, eğer kusarsa ikinci bir aşı vermiyoruz demişti. Yani içiniz rahat olsun virüs gideceği yere ulaşmıştır kussa bile.
YasemiNYagmur1 mada 310 lira fiyatı maddi durumda sıkıntı yoksa yaptırmalısınız 2. Ayda yaptırdık haftaya 4 aylık oluyoruz ve ikinci dozu yaptırıcaz zaten iğne değil ağız yoluyla verilen bi aşı türü. Ateş falan da yapmadı bi yan etkisi olmadı
Borasmomy mada imkanınız varsa yaptırın canım bebekler çok ağır atlatabiliyor zehirli ishal diye geçiyor 1hafta 10gün hastanede yatan tanıdığım vardı ben de yaptırdım 2 doz 300er liraydı 3ay önce
mathematician katmerliana Sağlık ocağı biz rota virüsü aşısı yapmıyoruz dedi. Ben de şaşırdım çünkü burada herkes sağlık ocağında yaptırıyor. Doktora götürün dedi ben de sırf onun için gitmek istemedim o yüzden evde yaptım. Kusma değil ama verirken ağzından biraz damladı yani. Olmuştur umarım 😕
OncedenGurme mada fiyatını tam bilmiyorum. Ama ilk dozunu yaptırdım. 2. dozunu da yaptıracağım. Çünkü Allah korusun ilerde virüsü kaparsan günlerce hastanede, bazıları yoğun bakımda yatıyor. Onun masrafı daha büyük. İmkanım olmasa da sağdan soldan kısar yaptırırdım 🙄
Pelin55 mada eger imkaniniz var ise yaptırın mutlaka önemli bir asi buda Ayda yaptirdik ogluma 315 tl idi bide 5. Ayda var ablasina da yaptirmistik rota asisini
rike-nile-aro Ben evde kendim yaptım, ağızdan damla şeklinde verliyor tadıda çok güzel sanırım bir damlasını bile tükürmedi yalana yalana yuttu 😄 Aralıkta 2. Dozu yapıcam ebe hemşiremiz yine gelmene gerek yok kendin evde yapabilirsin dedi. Fiyatı 310 TL idi
katmerliana mathematician kusma olmadığını anladım ebeler yaptıktan sonra kusma ihtimaline karşı da yatırıyorlar diye bahsetmistim bazı bebekler tadından dolayı falan kusabiliyormus o yüzden dedim. Bir kaç damla ile birşey olmaz diye düşünüyorum ama danışmanızda fayda var . Özel aşıları yapmaları insiyatiflerine bırakılmış sanırım bir kaç postta daha okumuştum hatta bu yüzden aşısı bozulan tekrar almak zorunda kalan kişiler yazmıştı bence olmadi dr nuzu değiştirin diğer aşılari yaptiracaksaniz pandemi döneminde hastanelere gitmek sıkıntı olabilir