Sentamamla canim benimde büyüdü 85 giyerken dogumdan sonra 100 bile olmadi ben urfaliyim orda bir mağaza var orda emzirme sütyeni 16 lira cok kaliteli 2 aydır kullnyrm ne yıpranma var ne eskime kapıda ödeme var ben baska ildeyim hep ordan sipariş ediyorm instagramdan dipas_store yaz cikar profilde siyah kapıda dipas yaziyor gir bak ne ararsan var fiyatları da cok uygun