Yasemila Ervaereli11 bilmiyorum canım bugün başladım ama baya vitamin falan var için de baktığım kadarıyla
Cennet-Kokulum Yasemila similac alimentum kullanıyoruz içine vanilya koyuyorum mecburen çünkü çok acı bir mama bugüne kadar bir sorun yaşamadım zaten doktorumuz önermişti
Yasemila Cennet-Kokulum içiyor mamasını canım ama bu mamalar hep aynı sanırım kötü kokulu ve balık gibi tadı :(
Mom299 Cennet-Kokulum ayy o mama çok kokuyo canım ya valla ben kokusuna dayanamadım.bebegimde içmedi seninki içiyosa sevindim valla ne güzel
Yasemila Yenidennn çok sevindim umarım bizim de güzel olur. Ek gıda nasıl yapıyorsunuz peki ben onu düşünüyorum şimdi 🙄
Cennet-Kokulum Yasemila aynen canım kokusu çok kötü tadı da aynı şekilde bebekler nasıl içiyor anlamıyorum
Yenidennn Yasemila biz yeni başladık ek gıdaya patates havuç verdim yarın kabak da sırada, vallahi bende düşünüyorum napcaz ne vereceğim diye bilmiyorum hiç buradaki annelermizden yardim alacağız artık bi müddet
Dygavs Yasemila benm bebeğim 10 aylık 4 aydan 6 kadar öyle içti kokusunu sen koklaynca anlamazsn ama onlar içiyor seviyor
Yasemila Cennet-Kokulum hiç sormayın neyse umarım yararı olur şu huzursuzluk gaz problemi de geçer 🙏🏻
Cennet-Kokulum Yasemila olur merak etme biz bu mama sayesinde rahatladık kilo aldık gerçekten çok iyi bir mama en azından diğer mamalar gibi direk şişirmiyor bebeği orantılı bir şekilde kilo aldırıyor
Yasemila Yenidennn evet bende düşündüm aklıma hiç bişey gelmedi sebzeler dışında. Yumurta ve süt ürünleri çok önemli sanırım onu da mamalardan alacak öyle ilerleyecek
Cennet-Kokulum Yasemila evet hemde çok vardı ağlamaktan kıpkırmızı oluyordu ıkınıyordu hep geceleri uyumuyordu sancıdan