Yasemila Kumsal25 ben Acıbadem’e götürdüm SGK anlaşmalı olması lazım orda gerekli görürse hekim yazıyor raporla eczaneye gidiyorsunuz
hulya21 Yasemila benim bebegimdede alerji çıktı doktorumuz mama yazdı ama içmiyor tadı çok kötü ben pekmez bıraktım ona rağmen içmedi siz emziriyor musunuz ?
Yasemila hulya21 emziriyorum ama sütüm kesiliyor sanırım çok az o yüzden peşine mamada veriyorum. Bugün daha ilk denedik 2 kere verdim ikisin de de içti bişey eklemedim
Kumsal25 Yasemila kanlı kaka değil sadece diğerleri tutuyor doktorda test yaptınızmı sümüksüde poposundan uzuyor bazn bezi ayırınca omu
Yasemila Kumsal25 aaa unuttum bir de gizli kan testi pozitif calprotectin dediğimiz alerji testi sınır 120 bizim 508 geldi
Yasemila Kumsal25 3 aylık. Kaka testi yaptırdık gizli kan ve calprotectin diye bir test yüksek geldi kakası da mukuslu olunca alerji dedi
Yenidennn Yasemila bende aptamil kullanıyorum ilk başlarda biraz zorlanıyorlar evet ama sonra alışılıyor , benim bebeğimde içmedi ilk ama şimdi içiyor içine bişey koymuyorum
Kumsal25 Yasemila biz bugün hastaneye gittik fakat test yspmadı doktor sizin bagıral tepkili olabilir dedi 15 güm diyet ama yumurta yada et faşan yicekmitim bunu sormadım napöam lazım bide iki çeşit mamaverdi aptamil comidagen napmam lazm
Yasemila Yenidennn benim de şimdilik içti bakalım ne kadardır kullanıyorsunuz kilo alımı nasıl ne kadarlık bebiş
CemileF Yasemila aktardan vanilya çubuğu slıp kendiniz yapın. Ben öyle yaptım. İnternette tarifi var. Hazır olabların içinde katkı maddeleri var ve alkol olabiliyor.