BozkurtHan Bebegimm42 trendyoldan lila korse diye bir markanın aldım. Gayette memnunum, şimdilik bir sıkıntı yaşamıyorum
MH34 Bebegimm42 benım sezeryandan sonraki 5. Gün duş aldım su geçirmez bant vardı dr duş alabilirisn ama dikkat et dedi yinede bant su geçirmiş canıım doktor antibiyotik verdi 2 gün duş alma sonra alabilirsin dedi
psikolog-anne MH34 canım daha cok erken, bir ay, 40 gun geçsin yarasa toparlanın ca korse takarsın. Acele etmene gerek yok, gec kalmadım tabiki
LavinSelin Neden yasakmış ya ben 1 ay önce Doğum yaptım , 15 gündür de korse takıyorum dışarda yürüyüş yapıyorum spor olarak falan🙈 Gayette iyiyim
Cihan MH34 yurtdışında da yasaklıyorlar sezaryen olduğun için iç organların ve yaran daha geç toparlanır enfeksiyon kapabilirsin dikişlerinde sorun olabilir iç dikişlerde yani önermiyoruz asla dediler sarmadım öylece kaldı karnım ama sağlığımdan önemli değil açıkçası
Ssultannn Bebegimm42 emba korseden tayt korse aldım trendyoldan da külot korse almıştım değişimli kullandım çokta faydasını gördüm
Bebegimm42 MH34 bana hastaneden çıkmadan verdi kuzum antibiyotik inş öyle bisi olmaz ya bant filan vermedi bize
Deletedmom299 MH34 ilk zamanlar lohusalık psikolojisi olarak takiyordum ama sonra hiç umursamamaya başladım şükür eşim de hiç o konu da rencide etmiyor beni aksine moralimi çok yüksek tutuyor 😊