Ben 6. Günü gittim korse kullanabilir miyim dedim, kullanabilirsin dediler. O günden beri kullanıyorum hiçte sıkıntı yaşamadım. Hatta korseyle daha rahat ettim, göbeğim sallandığı için ağrıyordu, korseyi takınca sabitlendiği için ağrı falan olmadı. Sezeryan kısma gelmeyecek şekilde korsemi takıyorum akşama kadar da duruyorum akşam uyurken çıkartıyorum bir sorun yaşamadım daha.