Esans mondschein_x Ek gidaya geçmenize ne kadar kaldi? Biz bugün siparis vereceğiz. Geldigi zaman ben de düşüncelerimi paylaşırım sizinle.
Esans mondschein_x daha çok varmış. 😊 ama şimdiden araştırmakla iyi yapıyorsunuz. Ben mama sandalyesini biraz geciktirdim sanırım. Bizim 2 haftamiz kaldi, 5 buçuk aylik oldu bebeğim. 😊
Gizemela Bende siyah rengi var bence sağlımlık açısından çok memnun kaldın tavsiye ederim ama renk olarak siyah tercih etme derim
Esans Gizemela Siyah çok güzel duruyor ama çok toz belli edeceğini düşündüm. Latte rengini sipariş ettik biraz önce, ins biz de memnun kalırız😊
Bahareyhan Esans ne demek bebeklerimiz için herşeyi çok detaylı inceleyip araştırıp en iyisi faydalısı olsun istiyoruz 🌺 güzell günlerde kullanın keyifle 💗
Mora @Esarikayy zaten tepsi iki kademe yüksekliği altı kademe geri yatması üç kademe ayrıca 8 aylık bebeğin o kemeri açması imkansız
Esarikayy Mora gayette imkanli acmasa açıyor demem firmaya videosunu yolladım. Kemeri istediler kontrol için. Sizin başınıza gelmedi diye olmadığını düşünmeniz de baya ilginç açıkçası
Esarikayy Esans Trendyol dan aldım ben orda 6 kademeye kadar ayarlanabilir diyordu hatta sivastaki üretim yerlerine kadar aradım yanlışlık olmuş dediler
Esans Esarikayy anladım bir talihsizlik olmuş. Ins biz bir sıkıntıyla karşılaşmayız, bugun sipariş vermiştik.
Esans Esarikayy her rengi çok şık görünüyor. Ben de latte sipariş verdim. Hem kiza hem erkeğe olsun diye düşündüm. 😊
Mora @Esarikayy çevremde de rahat 10 kişi kullanıyor bunu biri çıkıp demedi ki açıyor çocuğum emniyet kemerini 🙄
Esarikayy Mora doğrudur işte bizde başımıza geleni söylüyoruz. Yasamasam uydurup söyleyebileceğim birşey değil sonuçta. Bir dünya para verip aldığım birşeyi niye kotuleyim bir sıkıntı yaşamamış olsam değil mi???