Esans ben üç aylık iken aldım 🙈 indirimde idi özge oktar tavsiyesiyle özellikleri çok hoşuma gitti kızım 4,5 aylık aldığımdan beri kullanıyorum mutfakta yanımda duruyor yemek yaparken ve yemek yerken sandalye kısmını yatar pozisyona alarak tabi çok fonksiyonlu
yükseklik ayarı 6 kademeli ,koltuk ayarlanabiliyor
5 noktalı emniyet kemeri , çıkarılabilir iki tepsi , ayak kısmı kademeli ,kumaşı çok güzel silinebilir kansorejen ve plastik içermiyor ve arka ayak kısmı gizli tekerlekli katlanınca az yer kaplıyor mama sandalyesi için oldukça iyi ve emsallerininn fiyatları iki katından fazla kesinlikle tavsiye ederim eşim bile ne gerek vardı bu kadara demişti kutuyu açar açmaz bayıldı hakkını veriyor ürün ☺️
uzun oldu ama çok araştırıyoruz böle şeyleri içiniz rahat etsin şüphe kalmasın istedim ❤️