GoGirl angellove2518 bence siz direk devlete gidin kimsenin 250 tl verdigini sanmiyorum gunluk vaka sayisi ciddi rakamlarda diyorlar sonucta Evet ozelde ucretli ama devlette sanmiyorum oyle olsa su an ortalik calkalanirdi Ben dahiliye ye gtmistim ozelde
rike-nile-aro Önce minimum 130 TL idi özelde şimdi minimum 250 üst sınır yok . Özel hastaneden özel hastaneye değişiyor.