angellove2518 Selam kızlar test ücretliymiş şimdi duydum durumu olmayanlar nasıl yaptırıyor bu testi zaten pandemiden dolayı ekonomik durum çok kötü sizce saçma degilmi ki bu ücretin alınması parası olmayan yaptırmasın öylece gezsin o zaman olan var olmayanda var birde sorum şu hangi belirtiler ile bu test yapılıyor yaptıranlar ücret ödediniz mi ??
Oyku34 angellove2518 merhana ozeldr 250 veya 350 tl ucreti esim ben ve kızım griptik suphelendik ve sonuc pozitif saglik sigortamiz oldugu icin para odemedik
F-Betul angellove2518 Merhaba, isteğe bağlıysa ücretli ama Allah korusun belirtiler var doktor şüphelenip yapılsın derse ücretsiz.
Biranne00 angellove2518 benim dedem covid19’dan dolayı vefat ettiğinde babam vefat etmeden dedemle beraber hastanede kaldı refakatçi olarak. Ama maalesef dedem de kalp olduğu için dayanamadı. Vefat ettikten sonra bir defa ücretsiz olarak amcamlara annemlere ve babama test yaptılar tedbir amaçlı. Daha sonra negatif çıkınca babamların içi rahat etmedi 15 gün boyunca 3 gün arayla sık sık test verdiler yumurtalama sürecindedir falan diye ama çok şükür negatif çıktı. Medicalpark hastanesinde 350 TL’ye yaptırdılar sürüntü testini
Wolverine angellove2518 devlet hastanelerinde test ücretsiz bildiğim. Belirtiler varsa gidin devlette test yaparlar. Vücut kemik ağrıları ,ishal, halsizlik, tat veya koku kaybi, baş agrilari, ates vs
angellove2518 Wolverine devlette sordum canım 250 dediler ama öksürük bogaz ağrısı var sadece eşimde cigerlerime vuruyor sanki diyor
Dykdyk angellove2518 Burun akıntısı hapşuruk koku alamama şikayeti ike 250 tlye yaptırdım. Eşim tat ve koku kaybı ile 350 tlye yaptırdı .
Wolverine angellove2518 aaaaa bunu yeni öğreniyorum. Eşim iki hafta önce test yaptırdı ücret alinmadi. Çok vahim durum o zaman ne diyeyim..
Hayallerhayatlar angellove2518 Benim çok yakınım gitti devlete test yaptırdı hepsi ücretsiz acaba siz yanlışlıkla özele mi gittiniz
Rukiye1006 Büyükçekmecede oturuyorum mimar Sinan devlet hast ücretsiz yapıyor . Öyle uzun uzun da kuyruk yok . karantina sonunda 2. Testi yapmiyolar gençlere bazı devletlerde . Ama burası yapıyor eşim 2. Testini verdi o negatif ben pozitif 😌
Hayallerhayatlar angellove2518 Devlet hastanesinde ücretsiz aslında özelde de ücretsiz ama doktor muayenesi olmadan test yapılmadığı için doktor muayenesine ücret ödüyorsun. Bir sefer de memorial da yaptırdım onun testi ücretli ama o zaten kendi laboratuvarlarına yolladığı için. Ama diğer özel hastaneler devlet laboratuvarlarına yolluyor yine. Bende herhangi bir belirti yoktu ama eşimin ateşi vardı o yüzden gittik ikimiz de pozitif çıktık. Çok şükür atlattık
angellove2518 Hayallerhayatlar yok gitmedik araştırdm hastaneleri aradık yakınım devlet hastanesinde yatıyor ona sordum o da aynı şeyi söyledi
Berfe angellove2518 isteğe bağlı yaptırırsan 250 TL’nin üstünde bir rakam ödüyorsun ama doktor isteğiyle olursa ücret alınmıyor
GoGirl angellove2518 bence siz direk devlete gidin kimsenin 250 tl verdigini sanmiyorum gunluk vaka sayisi ciddi rakamlarda diyorlar sonucta Evet ozelde ucretli ama devlette sanmiyorum oyle olsa su an ortalik calkalanirdi Ben dahiliye ye gtmistim ozelde