busrakandazzz Yerfistigininannesi kesinlikle evolviayı denemenizi tercih ederim, eğer bizim alerjimiz olmasaydı kullanacağım mama evolvia olurdu. Nitekim alerjisini öğrenene kadar kullandığım mamaydı☺️
Enlimonlusundan Busemnks1 golden goat serisinde balık yağı, prebiyotik, probiyotik, postbiyotik hiçbiri yok. Eğer bu mamaya devam ediyorsanız aradaki farkı kapatmak için probiyotik damlalar kullanmanız gerekebilir. Bence doktorunuza bi danışın.
Enlimonlusundan Yerfistigininannesi Ben sadece günde 1 kez mama veriyorum. Bazen onu da vermiyorum. Ayda 1 kutu bizi götürüyor. Fiyatı da 73 tl 350 gramı. Bebelac Gold aldım geçen gün. 900 grami 110 Tl idi. Aptamil Prosyneo yu sordum. Onun da sanırım 350 gramlık kutusu 85 tl idi.
mom1626 Enlimonlusundan Dogdugundan beri Aptamil Prosyneo kullaniyorum. Gaz, kabizlik, koku hic sikayetim olmadigi gibi bebegim severek de iciyor. Her bebek bir degil ama asssiri tavsiye ederim 😊
Elifnisa20 Yerfistigininannesi ben sma kullanırıyorum benımde sütüm azaldı 8 aylık suan kızım mamayla desteklıyorum ilkte bende aptamil aldm onu zar zor uykusunda içirdim smdi sma aldım onı sevdı biraz daha sekerli gbi tadı aptamile göre daha tatlı yani bide cok agır degıl kokusu aptamili içmeyince biberon balık gbi kokardı dökerken smdi okadar kokmuyo