Benim bebeğimde 1 aylık şuan 19 Ekim de doğum yaptım 3 gün sonra kontrle götürdüğümde Dr. Test yaptı sarılık çıktı 15çıktı değeri ertesi gün tekrar yaptık 18 yükseldi yatış yapıldı ışık tedavisi 1 gece hastanede kaldık ertesi gün çıktık 28 ekim de en son test yaptık 12 çıktı daha da yapmadık acaba yükselme ihtimali var mıydı korkuyorum bişey olur diu e