Esra_esra Anneler benim 25 günlük kızım var en son değeri geçen hafta baktırdık 9 a düşmüştü fakat şimdi yorgunluktan kalkamıyorum geceleri 4 saati geçiyor uyku süresi o da ağlamıyor tekrar yükselir mi acaba çok korkuyorum tekrar yükselenler var mı aramızda🌹
Bebegimm42 Esra_esra yok cnm yukselmez bizde sizle aynı gün doğmuşuz bizimde sarilik oldu 11 e yusekdi 9 a düşünce doktor bir daha gelmeyib dedi ama siz genelde takıp edin birde sizin bebek de bazen ağzından tükürük çıkarıyor mi
Eternalove Esra_esra bizim 2 gün önce 1 ay kontrolümüz vardı bizde sarılık atlattık , doktor gece beslenmesi için bebeğini uyandırmana gerek yok bırak sabaha kadar uyusun dedi. He tabii sabaha kadar uyumuyor o ayrı 😊
Deletedmom5284 üstte kalsın 2 aylık olana kadar sık sık Emzirmekte fayda var tabi uyanmasa da uyandırmayı denemeni öneririm🌸
Ruzgarbaby Esra_esra 2 saatte bir emziyordum uyuyorsa 3 saat bir ama yükselince saat başı uyandırdım emzirdim cünkü cok zor bi durum cok cektim sarılıktan
Deletedmom5284 Esra_esra eşin uyandırsın canım bende uyanamıyodum eşim kafamı tutuyodu koluyla düşmiyim diye yorgunluktan veya yan dönüyordum o göğsümü veriyordu kızıma emziriyordu ben uyumaya devam ediyordum bir büyük varsa yanında annen kayınvalidende yapabilir benim yoktu malesef
Deletedmom5284 Esra_esra anladım canım ne diyeyim artık sık emzirmersen sütünün azaldıgını görebilirsin emziremediğin vakitlerde mutlaka sağman lazım
Elifyazel Esra_esra yukselebılır bızımde aynı oldu 16 da yattık 10 düşmüştü hastaneden cıktıgımzda bnde aynı sekılde kalkamadm sonra yıne yukseldı emzırmen lazım sık sık deılse yıne sıkıntı cekersın bn gunduzlerı 1 bucuk arayla emzırıyordm gecelerı 2 alarım kuruyordum sureklı bıde gunduzlerı gunese 10-15 dk tutuyordm gece yattıgım odanın ışıgını acık bırakıyordum hep olelıkle atlattık şükür
Esra_esra Bebegimm42 hayır canım çıkarmıyor hadi inşallah yA kaç saat aralıklarla besliyorsunuz şimdi
Deletedmom5284 Bebegimm42 böylesi daha iyi boşver ben annem yorulmasın diye çağırmadım eşimin bakacağına inanarak ama kötü olan kısmı şu kızım babasını annesi sanıyor sanırım bağımlı hale geldi ona yani napsak bi yandan patlak veriyor şunun ortasını bulabilen var mı acaba
Bebegimm42 Esra_esra gündüzleri her istediğinde veriyorum geceleri ise en fazla 4 saat uyuyo sonra uyandırıyoeum sakın 3 4 saati geçirme sadece geçe ama gündüz sürekli emzir