KahramanAnne doğum yaptığımda aynı sorunu yaşadım hemşire şırınga ile mememin ucuna ve bebeğimin ağzına biraz şekerli su sıktı hemen yalanıp emmeye başladı tabi iki çekip bırakıyodu bütün gece uykusuz kaldım o inat ettikçe ben de inat ettim şuan 9 günlük olduk 2-3 gündür kucağıma aldığım anda ağzını açıyor zorlanmadan emiyor çok şükür yani hemen başarıya ulaşamazsınız biraz çaba gösterin emzirmeye başladığımda ilk 5 dakika sürekli ağlıyordu ama pış pış diyerek ve youtube dan acil kolik bebek susturucu #1 videosunu açarak sakinleştirdim ve emzirmeye devam ettim şekerli su olabilir ama bal kesinlikle vermeyin o 1 ya da 2 yaşa kadar yasak diye biliyorum