Kaç aylık, benim dişten dolayı meme reddi yaşadığım bir süreç oldu o süreçte şunları yaptım: iyice uykuya daldığında memeyi ağzına verdim uyku sersemi emmesini sağladım, uyumadığı zamanlarda da 2-3 saatte bir sağarak çıkan sütü kaşıkla verdim.
gece uyandığı zamanlar kucağımda gezdirirken pışpışlayarak emzirdim gece sütleri çok önemli çünkü.
duşa girdiğimizde kucağımda göğsüme dayalı bi şekilde tentene temas sağladım.
son olarak da arabada emzirdim arabaya bindiğimizde hem emmek isterdi o yüzden faydası oluyordu sanırım 😁 facebookta emzirme akademi var oraya da yazıp fikir alabilirsiniz yardımcı olurlar. Emzik, biberon vs kullanıyorsanız bırakmanızı tavsiye ederim 👍