TC07 BuseBuglemKerem İlk aylarda öyle oluyor merak etmeyin. Aç olunca huzursuz oluyorlar uymuyorlar çişli bez sayısı düşer. Bir bakıyorsunuz 60kık yer bir bakarsınız 90 lık yer fazla yaparsınız kalır az yaparsınız yetmez. Ama kesin olan bişey varsa doyunca yemiyorlar akıllı bıdıklar.
YeldaKuzey BuseBuglemKerem canım internette yazanlara pek aldırış etme her bebek farklı içer. Benim oglum 3 ay 6 günlük. Ben 2 aylıkken 60 cc veriyordum ama şu şekilde önce emzirip sonra veriyordum. Eger emmiyorsa 90 cc veriyordum 2 2.5 saatte
ipek_annesi Esra_esra bunu bende aldım daha 1 2 kere kullandım bıraktım aşırı kabız ve gaz yaptı sonra hipp conformil gibi bi şey var onu veriyorum bazen 30 bazen 60 cc emziriyorum çünkü verirsem gece yatmadan Veriyorum emzirip üstüne verince uyku bölünmesin dite
hiraveannesi BuseBuglemKerem evet evet bence normal gayet baktiniz bitince agliyo bi 30 daha verin ben oyle yapiyorum
hiraveannesi BuseBuglemKerem valla süper 😊 ya bebeklere belli olmuyo doyduklarini bilmiyo bazilari ben 120 veriyorum mesela daha versem icecek verdim bazen ama sonradan verdigimin cogunu cikardi.
Dlmdlmdlm BuseBuglemKerem benim oğlum tam 2,5 aylık biz 3-4 haftalıkken 60 veriyorduk miktar biraz az geldi ve az kilo almış gibi benim oğlum 2650 doğdu şu an 5800 ve kilolu bi bebek değiş normal duruyor.
Dlmdlmdlm Yani doktor öyle demişti bir haftalıkken gitmiştik kontrole 30la başla ama en az 45 yer bu çocuk demişti 2. Haftadan sonra 50 falan içemeye başlamıştı 2 saatte bir
BuseBuglemKerem Dlmdlmdlm tabi kilo bebekten bebeğe değişir genlere göre bende zayıfım eşimde zayıf olduğu için doktor dq kilolu bir bebek bekleme demişti bana ama yinede 3500 doğurdum çok şükür zatıf doğmadı
Beyzanur_bsk18 Esra_esra doktor önerisiyle humana kullanıyorum canım, önceden aptamil kulaniyordum çok gaz sorunu yaşadık, humanaya geçtik şuan gaz sorunumuz yok.