Ygz herkes kafasına göre birşey söylüyor bebek bu her olan şeyden korkulur benden bir gün önce doğum yapan kişinin bebeğinin de aynısı vardı kan aldılar kanda herşey iyi çıktı göbek deliğini yaktılar acı vermiyor tabi de kanı durduruyor hiç beklemeden doktora götürmek en iyisi