Melekgnd ya canım niye kendini suçluyorsun rabbim beterinden korusun bu cok önemli birşey değil hepimizin bebeğinin başına gelmiştir üzülme bu kadar lohusalıkta kafana çok şey takarsın ama benden sana tavsiye hep olumlu şeyler düsünmeye çalış şimdiki aklım olsaydı o kadar yuğratıp ağlamazdım 😘 benim bebeğimin göbeği 4. Gün düştü 10 günden fazla kanayınca doktor yaktı. Çoğu doktor ypıyor bunu sende isteyebilirsin hemen geçiyor bebeğim ağlamadıda hiç. İnşallah kanaması durur canım rabbim meleklerimizi hep korusun 🙏🏻