cansuaydin Esoesma benim de öyle.. hatta bazı günler karnını sadece memeyle doyuruyo diyebilirim.. bundan sanıyorum
cansuaydin Esoesma ay evet, hamilelikle birlikte bir buçuk senedir regl olmamak fena da değilmis hanı.. bı de benim zor geçerdi. Valla işime geldi😜
Rubab_Mommy Rabiaahmetmirac Iyi akşamlar.Lekelenme gibimiydi.Yoksa yogun adet kanimiydi ?Bide bugun devam etti mi ?
DefneMiray_26 Esoesma 4 ay oldu doğum yapali kirkim ciktiktan sobra 1 defa oldum ondan sonra hic olmadim herhalde sütümuz koruyor
bsraaa19 Esoesma şuan 4,5 aylığız ikinci adetimi oldum aktif emziriyorum. Ama bende uzun bi süre olunmuyor diye duymuştum hemen oldum.
Esoesma bsraaa19 hmm acaba hormonlarla mi alakalı? Normalde de düzensiz bir adetim vardı. Kişiden kişiye değişiyor demekki.
bsraaa19 Robinson hayır doğru değil kanama olmasa da yumurtalıklar çalışıyor. Süt koruyor diye birsey kesinlikle yok. Dikkatli olun. Halk arasında kaza kurşunu dedikleri bu :)
Robinson bsraaa19 emziriyorum bebegimi ben esimin korunmasi disinda baska bi korunma yontemi varmi kazaya kurban gitmiyim simdi 😂
bsraaa19 Esoesma olabilir benim hep düzenliydi. Belki kırkım çıkar çıkmaz olurdum ben ama parça kaldığı icin kürtaj falan oldum ondan belki de üçüncü ayda oldum adet. Ama ilk fırsatta kontrole gidin birsey olacağından değil de gitmek de fayda vardır diye düşünüyorum
yerli-yummymummy Benimde bebeğim 1,5aylık sanki adet oldum bugün biraz kanamam oldu çok az ama adet mı değil mi bilmiyorum
Melindam Esoesma Ödemlerim Gitti En Azından😂Valla Rahatlıyor İnsan Ben 1 Seneyi Gçzden Çıkarmıştım. 3 Gün Önce Oldum