TugbaMina doymadığını nerden biliyorsun, ağlıyor mu bebeğin.. mamayı bırak her öğünde tek göğsünü ver içebildiği kafar içsin( gaz olayına dikkat ederek) doyuyor. yani doymayan bebek yerinde durmaz ağlar bence mamayı bırakın? sütünüz yeterlidir eminim ki..