leylasnsy bence de fazla. Tek meme de olsa sütün yetecek demek ki. Doktorlar anne sütü obez yapmaz, ileride kilo sorunu olmaz bebeğin derler. Ama mama için fazla kilo sorun, sağlıksız ve sonrasında bazı rahatsızlıklara davetiye çıkarıyor. Mamayı azaltarak kesmeyi denesen daha iyi sanki. Tabii en iyisini yine doktorun bilir.