Merhaba kızlar oğlum 4 eylülde dünyaya geldi 3400 doğdu. Bugün 2 ay aşısına gittik ve boy 59 baş 38 kilosuda 7 kilosuna çok dedi. Ama oğlum öyle kilolu değil ki 😑 ek olarak mama veriyorum çünkü tek meme emiyor. Çokta vermiyorum öyle 90 cc veriyorum bazen çok acıkırsa 120cc veriyorum