Kızlar sprialliyim 19 aylık bebeğim var adetim 5 gün gecikti sprial den sonra bu kadar gecikme hiç olmadı 1 hafta önce leke geldi kahverengi başka yok 2 gündür hafif mide bulantım var akşam test yaptım negatifti sabah baktığımda böyle olmuştu kafam karıştı ya 