Fatmaasel şurup bulundurun mutlaka ama ateşi 37 dereceye yükselmedikçe kullanmayın bazı anneler aşıya gitmeden şurup verip gidiyorlar bence vücut kendi savunmasını kendi yapmalıki bağışıklığı kuvvetlensin. bizde 1 hafta önce yaptırdık aşımızı çok şükür ateş olmadı biraz uyku yaptı bide aşıdayken çok ağladığı için uyurken sürekli içini çekti çocuğum keşke canlarını yakacak şeyler yaptırmasak ama onların sağlığı için mecburuz.