Fatmaasel merhaba, endişelenmeyin. 2. ay aşısı bizde 2 gün uyku yaptı. Aşıdan 4-5 saat sonra hafif vucut ısısı arttı. 37,4 e kadar yükseldi. Kademeli olarak uzun kollu bodysini cıkarttım gece de öyle yatırdım. Saat bası ateşini ölçtüm. 37,5 sonrası için calpol önermişlerdi, şükür çıkmadı. sizin de olmaz inş.