Merhaba. Ben de baby plus tekli kullaniyorum. Birkac gundur kullaniyorum. Burda baska basliklarda da demistim ilk kullanimlarda o kdar canim acidi ki sizisi bir iki gun surdu ve emzirirken de asiri hassasiyet oldu. Acidi flan. Makineyi degistirmeyi dusundum. Sonra bi daha kullanmak durumunda kaldim. Aci eskisinden azdi. Yani bence gogus hassasiyetyle ilgili olabilir bu durum makineden degil de. Kullanim sayisi arttikca meme de alistikca aci ve sizi azaliyor. Cekim gucu de guzel bence. Ama iste baska makine de kullanmadigimdan kiyaslama yapamam. Alismaya basladikca yeni bi makine alma fikrinden vazgectim. Baby plus a devam edecegim.