Merhaba hanımlar. Sütümü sağarak veriyorum. Bundan 2 hafta önceye kadar kiwi markasının elektrikli pompasını kullanıyordum ama canımı çok acıtmaya başladı kan akıtıyordu artık göğsümden. Şuan manuel pompayla sağıyorum ama sürekli sürekli zaman kaybı. Baby plus tekli elektrikli pompa almayı düşünüyorum. Kullanan var mı aranızda memnun kaldınız mı?